domingo, 29 de enero de 2012


Reflexió sobre l’aplicació de les EVE/A a Educació Infantil
Durant tot el curs només em tingut 5 sessions a l’Eduard. A la primera sessió vam elaborar un Jclic en parelles, jo i el Marc vam fer un trencaclosques i un joc de memòria. També ens va ensenyar com funcionava una pissarra digital. A la segona sessió vam fer una activitat de cercar links sobre entorns virtual. La tercera sessió vam crear un moodle on hi havíem d’afegir el nostre Jclic, un rellotge, notícies d’actualitat, etc... A la quarta sessió vam fer una activitat on havíem de: modificar el format i el contingut del bloc reflexiu personal, editant un article sobre l’aplicació dels EVE/A a Educació Infantil, Inserir un espai amb blocs relacionats, etiquetar missatges del bloc i crear núvols d’etiquetes, inserir fotos, vídeos, un rellotge, enllaços externs etc..., fer una enquesta sobre les EVE/A, aplicar altres aplicatius (vokis, gifs animats, etc...).
També havíem de fer un altre activitat que consistia en editar una foto a un espai picassa i crear una història ben original per treballar el Nadal amb el google docs. I per últim a la quinta sessió l’Eduard ens ha ensenyat a pujar el portafoli a un servidor.
Penso que la quantitat de feina que em tingut amb l’Eduard és molt superior al temps que hem tingut per portar-les a terme. Totes les activitats que hem començat a classe les hem hagut d’acabar a casa, i si teníem algun dubte l’havíem de solucionar preguntant a algun company o via mail amb el professor. A més a la classe havíem de compartir l’ordinador amb un altre company, i això fa que quan havíem de fer activitats relacionades amb el moodle o el blog tinguessim menys temps per acabar-les.
Tot i així, penso que les activitats que s’han portat a terme em seran molt útils en el meu futur professional. Avui en dia les TIC estan molt presents a l’escola, la majoria de centres disposen de moodles, blogs, i treballen amb el Jclic, per això crec que és molt important saber utilitzar tots aquets programes.
Realment m’hauria agradat molt tenir més temps per poder gaudir de les activitats que hem fet a classe Penso que durant aquest curs he evolucionat molt amb les TIC, però també crec que encara em falta molt per aprendre.   

No hay comentarios:

Publicar un comentario