domingo, 29 de enero de 2012


Dijous 26 de Gener
Avui em tingut classe amb l’Eduard i em seguit amb l’elaboració del portafoli, ell ens ha ensenyat com ho havíem de fer per penjar-lo a un servidor utilitzant el programa filezilla.
A mi m’ha costat molt seguir aquesta classe, em tingut un problema a l’hora de pujar una imatge i no sabíem com solucionar-ho, em cridat a l’Eduard i a trigat més de mitja hora en venir perquè estava amb la resta dels nostres companys, això ha fet que no poguéssim solucionar el nostre problema i ja no ens queden més hores per acabar el portafoli a classe. Per sort l’Eduard ens ha dit que s’ho miraria amb més calma i ja ens diria algú per mail.
Penso que hauríem de tenir més temps per fer el portafoli a classe perquè els programes que utilitzem tenen un grau de dificultat elevada, i per tant si ens sorgeix algun problema no sabem solucionar-lo sense l’ajuda del professor.   

No hay comentarios:

Publicar un comentario