domingo, 29 de enero de 2012


Dimarts 17 de Gener
Avui em tingut classe amb l’Eduard. I em fet una activitat que consistia en modificar el format i el contingut del bloc reflexiu personal, editant un article sobre l’aplicació dels EVE/A a Educació Infantil, Inserir un espai amb blocs relacionats, etiquetar missatges del bloc i crear núvols d’etiquetes, inserir fotos, vídeos, un rellotge, enllaços externs etc..., fer una enquesta sobre les EVE/A, aplicar altres aplicatius (vokis, gifs animats, etc...).
També havíem de fer un altre activitat que consistia en editar una foto a un espai picassa i crear una història ben original per treballar el Nadal amb el google docs.
A la classe d’avui m’he posat molt nerviosa perquè jo mai havia fet cap d’aquestes coses i per tant amb una hora no tinc temps per fer-les totes, necessito temps i que m’expliquin amb calma com fer-ho. A la classe som moltes persones, a més a més només tenim un ordinador per parelles, i l’Eduard no dona abast per atendre a totes les persones que li demanen ajuda.
Penso que la quantitat de feina d’avui ha estat desmesurada, tot i així demanaré ajuda als meus companys per poder acabar la feina a casa. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario