domingo, 29 de enero de 2012


Dimarts 29 de Novembre
Avui amb l’Àngels em creat un joc interactiu amb el programa power point. Es tractava de fer un joc amb preguntes i després crear hipervincles que diguessin si la resposta que havien escollit era correcte o incorrecte. El Marc i jo em cerat un joc interactiu sobre fruites, i un exemple de preguntes que em fet és: Quina fruita és la mes rodona? I els nens havien de pitjar la taronja, sinó els hi sortia que la resposta era incorrecte.
Penso que com a futures educadores podem treure molt profit a activitats com aquesta. Per explicar un tema que sigui difícil d’entendre per els infants podem crear un joc interactiu, i així els infants aprendran d’una manera divertida i utilitzant les noves tecnologies com a mètode d’aprenentatge.

Mai hauria pensat que amb el programa de power point es poguessin fer activitats com aquesta. Per això penso que aquesta assignatura em donarà molts recursos a l’hora de treballar les TIC a l’aula.

No hay comentarios:

Publicar un comentario