domingo, 29 de enero de 2012


Dimarts 13 de Desembre
Avui em l’Àngels em utilitzat un nou programa que es diu Corel draw, i em hagut de crear una imatge vectorial a partir d’un model. Per parelles em cercat dues imatges de fruites a internet i llavors amb el Corel em hagut d’eliminar el contorn de la fruita i després pintar la fruita amb la paleta de colors.
Aquesta activitat he estat una mica complicada, perquè jo mai havia utilitzat aquest programa i per tant no tinc facilitat a l’hora de manejar-lo. Penso que conèixer nous programes ens dona més recursos, i la possibilitat de treballar amb nous programes. Crec que per millorar els meus coneixements m’hauré de baixar aquest programa i aprendre amb més tranquil·litat com funciona, perquè una classe no m’ha sigut suficient. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario