domingo, 29 de enero de 2012


Dijous 24 de Novembre
Avui em fet les exposicions sobre un dels temes que havíem escollit anteriorment sobre els recursos i les estratègies TAC per a l’educació Infantil. Els temes que teníem per escollir eren els següents:
  • L’Ús didàctic dels blocs.
  • La pissarra digital.
  • Aprendre a ser i actuar cada vegada més autònoma.
  • Aprendre a pensar i a comunicar.
  • Aprendre a descobrir i tenir iniciativa.
  • Aprendre a conviure i a habitar el món.
  • Altres activitats TIC a l’aula.
El meu grup format per la Carla Vila, l’Esther González, el Marc vila i jo, vàrem escollir el tema de ús didàctic dels blocs. Va ser un tema molt fàcil d’explicar perquè tots nosaltres a principi de curs ja havíem creat un blog propi de l’assignatura, per tant ja teníem nocions de que són i com funcionen els blogs.
Penso que aquestes exposicions em seran molt profitoses en el meu futur professional, els temes que teníem per escollir eren molt interessants i les explicacions que varem fer les meves companyes molt clares i fàcils d’entendre.


No hay comentarios:

Publicar un comentario