domingo, 29 de enero de 2012


Dimarts 15 de Novembre
Avui em tingut a l’Eduard i em hagut de crear un moodle on hi em posat el nostre Jclic, em afegit un rellotge, un apartat on apareixen les notícies d’actualitat del departament d’ensenyament de la Generalitat, entre altres. Tot i que he tingut bastantes dificultats a l’hora de crear el moodle, perquè mai havia tocat un programa com aquest, penso que saber crear moodles em serà molt profitós en el meu futur professional. Avui en dia la majoria d’escoles tenen un moodle, per tant l’hauré de saber utilitzar.
Penso que encara em queda molt per aprendre bé com funciona el moodle, perquè una sessió de classe és insuficient per aprendre com saber manejar un programa d’aquestes categories, per això em llegiré amb calma el document (curs d’iniciació al moodle), que ha penjat l’Eduard al moodle de l’assignatura.

No hay comentarios:

Publicar un comentario