jueves, 24 de noviembre de 2011

Dimarts 25 d’Octubre
Avui a la classe de l’Àngels hem seguit utilitzant el photoshop. Per parelles hem hagut d’agafar unes imatges que estaven al campus virtual i els hi hem hagut de treure el fons. Com vaig dir l’onze d’Octubre mai havia utilitzat aquest programa, i de cada vegada trobo més interessant utilitzar-lo, al principi estava una mica perduda, però tinc la gran sort de tenir el Marc de company i si tinc algun dubte ell m’ajuda a solucionar-lo. 
Penso que en el meu futur com a educadora hem serà molt profitós saber utilitzar aquest programa. Perquè amb el photoshop puc modificar imatges, treure fons, destacar un element concret d’una fotografia, entre moltes altres.
Crec que a partir d’ara m’agradaria aprendre com puc utilitzar el photoshop amb els infants dins l’aula.

No hay comentarios:

Publicar un comentario